Εφόσον επικοινωνήσουμε μαζί σας για την έγκριση της επιστροφής σας, έχετε τις εξής επιλογές:
- Αλλαγή με άλλο προϊόν. Eαν έχετε ήδη επιλέξει το προϊόν με το οποίο θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία σας, ενημερώστε μας τηλεφωνικά και θα προχωρήσουμε με την αποστολή του νέου προϊόντος εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο χρώμα και στο νούμερο που σας ενδιαφέρει και εφόσον έχουμε παραλάβει την επιστροφή σας.
- Επιστροφή χρημάτων. Επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό PayPal από τον οποίο έγινε η πληρωμή. Εάν έχετε πραγματοποιήσει αγορά με πιστωτική κάρτα, το ποσό θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Το ποσό που επιστρέφεται είναι το κόστος του προϊόντος και όχι το συνολικό κόστος της παραγγελίας, η οποία ενδέχεται να περιέχει και έξοδα αποστολής και έξοδα αντικαταβολής. Για την επιστροφή χρημάτων είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.
Προσοχή!
- Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή μια επιστροφή, είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη αρχική του κατάσταση μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια). Το κουτί του προϊόντος θα πρέπει και αυτό να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς οποιαδήποτε σημάδια φθοράς. Στην περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί μεταποίηση η φθορά η το κουτί έχει παραμορφωθεί, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή και το πακέτο θα επιστρέφεται στον καταναλωτή. Για την αποφυγή αντίστοιχων προβλημάτων θα πρέπει το κουτί των υποδημάτων και οποιοδήποτε άλλο προϊόν να συσκευάζεται σε πλαστική σακούλα κατά την επιστροφή του στην εταιρείας μας.
- Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή μια επιστροφή, θα πρέπει ο πελάτης να χρεωθεί τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
- Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, κάλτσες,εσώρουχα και σκουλαρίκια. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Movestores υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Διαδικασία Επιστροφής
Μόλις εγκρίνουμε την επιστροφή σας θα πρέπει να μας αποστείλετε το/τα προϊόν/προϊόντα με δική σας επιβάρυνση.
Η μέθοδος επιστροφής των προϊόντων γίνεται αποκλειστικά με τη συνεργαζόμενη εταιρία ACS Courier και κατά την αποστολή του πακέτου που μας επιστρέφετε δηλώνετε χρέωση παραλήπτη και συμπληρώνετε τη διεύθυνση και το τηλέφωνο που θα σας υποδείξουμε κατά την επικοινωνία μας.
Το κόστος των μεταφορικών της επιστροφής όταν αυτή αφορά κάποια αλλαγή προϊόντων είναι 6.00 € και η χρέωση γίνεται κατά την αποστολή του πακέτου της αντικατάστασης.
Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με τραπεζικό έμβασμα σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα σας υποδείξουμε κατά την επικοινωνία μας είτε μέσω PayPal στη διεύθυνση [email protected]
Εάν επιθυμείτε να εξοφλήσετε με τη μέθοδο της αντικαταβολής κατά την παραλαβή του πακέτου αντικατάστασης, θα έχετε επιπλέον επιβάρυνση 1.50 € (Συνολικό κόστος 6.00 + 1.5 = 7.50 €) και σε αυτήν την περίπτωση θα πληρώσετε με μετρητά την εταιρία courier όταν παραλάβετε το πακέτο της αντικατάστασης.
Στην περίπτωση που η επιστροφή πακέτου αφορά επιστροφή χρημάτων για το/τα προϊόν/προϊόντα που περιέχει το πακέτο, τότε τα μεταφορικά κόστη επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς και πρέπει να τα προεξοφλήσετε σε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρία επιθυμείτε όπου θα μπορέσει να παραδώσει το πακέτο στη διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε. Για το κόστος των μεταφορικών σε αυτή την περίπτωση είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι εσείς.
Εάν για οποιοδήποτε λόγο ένα πακέτο σταλεί στην αποθήκη μας χωρίς την έγκριση του τμήματος επιστροφών και χωρίς να έχει προηγηθεί η προαναφερθείσα διαδικασία, το πακέτο θα επιστρέφεται στον καταναλωτή και η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.
Η διαδικασία επιστροφών της εταιρείας μας, προστατεύει τον καταναλωτή από τυχόν λάθη αλλά και από τον κίνδυνο να χαθεί κάποιο πακέτο η να καθυστερήσει αδικαιολόγητα η επιστροφή του. Οποιαδήποτε επιστροφή εκτός του συστήματος μας, δεν θα γίνεται δεκτή, ενώ η Movestores δεν θα φέρει καμία ευθύνη εφόσον δεν θα έχει πραγματοποιηθεί η σειρά ενεργειών,όπως περιγράφεται παραπάνω.
Δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε, καθώς και στην περίπτωση αδυναμίας παράδοσης του δέματος στον χώρο μας για οποιοδήποτε λόγο, το δέμα θα επιστρέφεται σε εσάς αν δεν είναι εφικτή η παράδοση σε εμάς.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά λάθος της εταιρείας Movestores, μπορείτε να μας επιστρέψετε το πακέτο με χρέωση παραλήπτη μέσω της ACS Courier χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
Η Movestores θέλοντας να σου προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό η σχόλιο σας αφορά την διαδικασία παράδοσης και παραλαβής της παραγγελίας σας ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στη σελίδα επικοινωνίας.
Πώς θα γνωρίζω ότι έχει γίνει παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος;
Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας και αφού επεξεργαστούμε την επιστροφής σας, θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικά.
Προτού προχωρήσετε με την επιστροφή σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία:
Καμία επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή, εάν δεν ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία και εάν ο καταναλωτής δεν λάβει επιβεβαίωση από το τμήμα επιστροφών.