×
Κάντε κλικ για περισσότερα προϊόντα.
Δεν βρέθηκαν προϊόντα.

Αποστολές & Παράδοση


Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;

Κατά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail όπου σας δίνει έναν σχετικό σύνδεσμο ώστε να παρακολουθήσετε την πορεία της.


Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα των 5 εργάσιμων ημερών, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο “[email protected]” είτε μέσω τηλεφώνου στο 2103312204 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00 και Σάββατο 09:00 - 20:00) για να διερευνήσουμε το ζήτημα εκτενέστερα.



Τι γίνεται στην περίπτωση απουσίας μου κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας;

Αν το προϊόν φτάσει στην διεύθυνση αποστολής που έχετε δηλώσει και απουσιάζετε, τότε η εταιρεία courier θα σας αφήσει ενημερωτικό σημείωμα ή θα σας αποστείλει SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναγράφει. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί, τότε η παραγγελία σας θα επιστραφεί σε εμάς και θα πρέπει να χρεωθείτε επιπλέον μεταφορικά έξοδα για να σας την αποστείλουμε πάλι.


Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Η Movestores συνεργάζεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier.


Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιό κόστος;

Οι αποστολές πραγματοποιούνται ως εξής:

  • Στα μεγάλα αστικά κέντρα (χερσαίοι προορισμοί) πραγματοποιούνται σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος (νησιωτικοί προορισμοί & δυσπρόσιτες περιοχές) πραγματοποιούνται σε 2 με 5 εργάσιμες ημέρες.

Το κόστος της μεταφοράς για την αποστολή των προϊόντων ανέρχεται στα 3.00€.
Χρέωση υπηρεσίας αντικαταβολής: 1.50€

Για αγορές άνω των 40€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.



Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα μέσω e-mail στο “customercare@movestores.com ή μέσω τηλεφώνου στο 2103312204 για την επίλυση του προβλήματος.


Με ενημερώσατε ότι παρόλο που έγινε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου, δεν υπάρχει απόθεμα. Γιατί;

Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την της παραγγελία σας έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη ή/και τα καταστήματά μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση, που συνήθως οφείλεται σε τεχνικό λάθος, υποχρεούμαστε να σας προτείνουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ή να ακυρώσουμε την παραγγελία και να σας επιστρέψουμε τα χρήματα χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.


Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην καρτέλα της επικοινωνίας
  • Μέσω τηλεφώνου στο 2103312204 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00 και Σάββατο 09:00 - 20:00)
  • Με αποστολή e-mail στο “[email protected]


MENOY

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ